Търсене

напоследък

18 Февруари, 2012 - 17:13
8 Коментари

Оценка:
Общо гласували 104

Напоследък лудницата е голяма
строиме молове и магистрали
за народа хляб отново няма
и мнозина вчера не са яли..

Не е възможно в нашата родина
да прави някой нещо смислено освен
за зимата буркани със сланина
и да гледа вечер турско  удивен

Ту пропадат ту се дигат
аре бегайте оттука
писна ни от ваште борси! Стига!
Да живеят хлебецът и лукът!


Да живеят бедните млекари
дето правят сирене по БДС
да живеят селяните-градинари
даже тези дето са от БКП.


Долу борсовите спекуланти
сриващи и фирми и държави
долу всички наркотрафиканти
да почиват зад решетки здрави.


Долу всички дето мразят
Господа и неговото царство
и животът си желаят да опазят
за днешното проклето господарство.


Долу папската непогрешимост,
масоните и всички йезуити
долу хомосексуалната търпимост
и откачените антисемити.


А от екрана непрестанно лъжат нагло
че догодина щяло да е по добре
та всеки зинал поглед жадно
кат гламав вика - разгеле

Да, обаче, Бай Мангал
плоди се, ражда, като за световно
катуни вдига подивял
и "разкрасява" всичко родно

Пък ние заслужаваме си дереджето
че след 45 години атеизъм
сами надянахме си фереджето
и удавихме се в окултизъм

По медиите само врачки
нахални, алчни, тлъсти лелки
царът ги наричаше гадачки
а те се кискаха кат зелки

Хората ги превъзнасят щом ги чуят
с проблемите при тях веднага тичат
вярата във Бога злобно хулят
на страдания самички се обричат

Ако още малко тъй върви
накрая всички ще измрат
но справедливо ще е това уви
на злото куче, зъл и прът



последна редакция на 3 Март, 2012 - 10:59
снимка на Lebovski

Коментари
20 Февруари, 2012 - 22:06

Честно, това е най-отвратителната творба, която съм чела от години. Какво по дяволите искаш да кажеш с тази драсканица? Нещата за които говориш са изкривени и изобразени по прекалено НЕ добър начин. И не си се 'Упазил' от правописни грешки.
Какво проповядваш? Вяра в Господ? И това ли е извинението, че БГ е в това положение-атеизмът? Събуди се! Изтрезней! Отвори си очите!

21 Февруари, 2012 - 19:26

Защо, какво зло ви е направил например Господ?
Разбира се, че атеизмът е проблем в БГ, а и не само. Както и да е, за грешките съм съгласен с вас, допускам наистина такива понякога, коригирах грешката, благодаря!
А иначе се радвам, че отвратителната ми драсканица Smiling провокира дори и негативизъм, така е, някои неща хората не искат и да ги чуват, камо ли четат.

21 Февруари, 2012 - 19:35

Иначе всички се водим православни, ама като кажеш на някой истината в очите и се нервира, винаги е било така, от памтивека. Вие православна християнка ли сте / не се чувствайте длъжна да ми отговаряте, въпросът ми е риторичен/?Ако ви притеснява, че не одобрявам педерастията, масоните, йезуитите и прочие, не ги одобрявам и винаги ще пиша против тях.
Ето ще ви дам пример защо атеизмът е зло. Нека се престорим. Представете си че двамата с вас сме дърти атеисти и сме на безлюден остров. Няма кой да ни съди като се гътнем, пръст и червеи и това е. Ами тогава какво би ме спряло да ви изнасиля например, особено ако сте красива? Нищо. Аз, като вярващ няма да го сторя, понеже имам представа че това би ви се отразило крайно негативно на психиката, а и самото това действие без ваше съгласие се води грях пред Бога. Как ще се чувствате по добре? Изнасилена, или не? Всъщност, сега се замислих, че тук въпросът не е никак риторичен..
Поздрави!

21 Февруари, 2012 - 20:13

Аз съм атеист до мозъка на костите си. Не вярвам в Бог поради ред причини.
Много грешите, защо бъркате религия с морал? Аз като съм атеист това не означава, че утре ще тръгна да изнасилвам и да измъчвам хора! Защо смятате, че атеистите нямат морал? Защо мислите, че трябва да се страхувам от нещо, за да не извърша нещо противозаконно или неморално? Ами ако не ме е страх, но не искам да го върша, защото знам, че аз не бих се почувствала добре, ако на мен ми направят подобно нещо?
Как ще оправдаете Великата Инквизиция, как ще оправдаете църквата за убийствата на велики учени? Убийците и мъчителите не са били достатъчно вярващи или богоязливи? А земята плоска ли е?
А защо човека се разпорежда с чужди животи от как свят светува, независимо от религия и век? Защо се правим на Богове? Не следва ли че само Бог може да съди? Не трябва ли да оставяме убийците и педофилите да вършеят с пълна сила, да чакаме Бог да си ги прибере, когато той прецени и той да си ги съди? А ако те са обсебени от Дявола, защо тогава Бог не ни спаси от тях, а ние трябва да се разпореждаме с животите на тези изроди?
Имам приятели, които са много религиозни, един от тях вярва, че Бог ни награждава с приятните емоции, които изпитваме, когато вършим добрини. Ако е така, как ще оправдаем психопатите (тук употребявам думата в действителното й медицинско значение), които казват, че изпитват удоволствие при измъчването или убиването на хора и животни? И защо въобще се раждат психопати? Доказано е че психопатите имат по-различни мозъци от нормалните хора-това защо е възможно; Бог ли е авторът на това извращение?
Коя е правилната религия? Вие как знаете на кой Бог да се прекланяте? Ами ако цял живот следвате догмите на Библията, а когато умрете се окаже, че няма Христос, а Алах?
А защо хомосексуализмът не е бил 'проблем' в древна (процъфтяваща) Гърция преди да вкарат христианството в Гърция? А защо ако има Бог има хомосексуалисти, той ли ги е създал такива? А защо българите и още сума народи са били клани и избивани, за да се откажат от 'езическите си богове' и да приемат Христианството-религията не трябва ли да е въпрос на личен избор и преценка - сиреч по своя и СВОБОДНА ВОЛЯ?
Къде е границата между Божия дар и Сатанинското изкушение?
А ако вие следвате Божийте повели до последно, а се случи детето ви да умре или да се окаже гей? И какво ще правите, ако детето ви се окаже гей; ще го изхвърлите ли; ще се откажете ли от рожбата си?

П.С. Ако Бог е искал да 'прочисти' земята, защо в цялата си мъдрост просто не е 'отрязал' хората от към възможността им да се възпороизвеждат, а е трябвало да ги изтрепа като мравки-това не е ли било жестоко-да убие собствените си деца...защо не ги е оставил да си 'изчезнат' по по-естествен път?

ДОКАЖЕТЕ МИ ЧЕ ИМА БОГ! Защото за мен смисълът, който вие влагате в Бог е не повече от фантастиките на Братя Грим, той е просто поредната приказка за лека нощ. (в която липсва всякаква логика...)

21 Февруари, 2012 - 20:16

Проблемът на България е простотията на народа, блеещите овци. ПОРОБЕНИ, СМОТАНИ, НЕВЕЖИ, СТРАХЛИВИ, МРЪНКАЩИ ПОСЕРКОВЦИ- е тва са българите под общ знаменател!

21 Февруари, 2012 - 23:39

Много въпроси имате, трудно е тук да ви отговоря, въпреки че ми се ще.
Тези въпроси човечеството ги е имало откак свят светува и на тях е отговаряно откак свят светува. Също откак свят светува отговорите не са се нравили на мнозина и малцина са повярвали в Бога поради тези отговори.
Джордж Оруел има интересна мисъл в тази насока:
"Той беше огорчен атеист. Това е този вид атеист, който не толкова не вярва в Бог, колкото просто не Го харесва."

Далеч съм от мисълта да ви докажа Божието съществувание. Но самото творение говори ясно. Ако случайно не сте запозната с дупката в която се мъдри еволюционната теория е добре да се осведомите. Откакто ДНК молекулата е открита, еволюционната теория на Дарвин стана повече от нелепа. Но както и да е, не това убеждава хората да вярват, а сблъсъкът им с личността на Христос разкрит в евангелията, би следвало, като човек който обича книгите, да отделите време и да се запознаете с евангелията самостоятелно и сериозно. Това мога да ви кажа. А относно инквизициите и други убийства и прочие, тези неща не са дело на истински последователи на Христос, но на злодеи. Христос никога не е говорил за убийства в името на вярата, това е някаква друга вяра, но не и християнство.

Относно моралът на атеистите, бих казал този морал е отново поради желанието им за добро, заложено във всеки човек и не от еволюцията. Но понякога желанието и възможностите не се припокриват, и лошото взема връх. Християнството именно слага нещата на правилното място и дава сила на доброто над злото у човека. То е пътешествие, от което човек не може нищо да загуби, но може всичко да спечели.

Знаете ли, препоръчвам ви да прочетете една книга. Писана е от К.С.Луис, оксфордски професор, казва се - "Обикновено християнство", това е по-скоро философска книга, а не религиозна, не се тревожете че ще ви подразни, като атеист. Когато, аз например бях атеист, преди около 12 години, не ме подразни.
Прегледайте я, любопитни разсъждения има Луис.

Радвам се, че си побъбрихме, макар и малко странно да започнахме разговора!
Ако случайно не откриете въпросната книга пишете, може да ви я пратя по куриер, до определен офис на Еконт , например. Но все пак, доколкото помня, книгата е откриваема във веригите книжарци.
Лека вечер!

1 Март, 2012 - 23:48

Как станахте вярващ? Как атеист, става вярващ...поради какви причини?
И какво означава вярващ, според вас?
Честно, аз вярвам в доста интересни неща, в които никой не би повярвал, но отхвърлям идеята и възможността да стана вярваща в господ...

3 Март, 2012 - 11:06

Станах вярващ с доста четене и сравняване на различни текстове. Ако човек отхвърли предразсъдъците / което не е лесно/ и непредубедено разглежда въпросите, рано или късно, разбира, че еволюцията е скалъпена глупотия и светът и човекът са сътворени. Сетне може да мине през будизъм и какво ли не, докато проумее, че единтсвено Христос говори истината. Но това е път, и трябва да се измине, ако човек иска и търси истината ще я намери.
И не се ядсвайте на тн. ми стихотворения, нарочно пиша така черногледо, понеже реалността е такава днес и хората страдат без да могат да разберат защо, иначе съм веселяк Smiling

Бъдете здрава, лек и ползотворен ден ви пожелавам от сърце!

Коментари